7/5/14

10 DIY τρόποι να πούμε χρόνια πολλά μαμά!

Κάρτα "Glad you are my. Mom"
Free printable!
http://tatertotsandjello.com/2014/04/free-mothers-day-love-note-printable.html


Κάρτα "The best mom ever!"
Γραμμένο σαν σε μαύρο πίνακα. Free printable


Καρτούλα Banner με καρδούλες!!


Look inside!! Love you!


Καρδούλα από χρωματιστές λωρίδες χαρτιού!


Tea - rrific mom!! Χαχα!!
Για τους λάτρεις του τσαγιόυ...


Τι λέτε αντί για κάρτα, ένα cupcake με εορταστικό banner "love my mom";; hmmmmmmm
Free printable


Ή μήπως κουλουράκια από τα χεράκια των παιδιών;;



Δακτυλικό αποτύπωμα! Εγώ με μια κορδελίτσα θα το έβαζα στο λαιμό :-)


Και για τους πιο μερακλήδες... Φτιάξτε για τη μανούλα ένα scrub σώματος! Λεμονάκι.


2 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα! Είμαι και εγώ μια μαμά δυο αγοριών , πιο φρέσκια στο blogging αλλά ως άνεργη με λίγο πιο πολύ χρονο... Θα ήθελα να σου δώσω κάποιες συμβουλες που μου έδωσαν κι εμένα αλλα δε βρίσκω στοιχεία επικοινωνίας...
    Εαν θέλεις γράψε μου στο tzavde@gmail.com
    Να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Δέσποινα δεν ξέρω πως έγινε!!! Τώρα το είδα το σχόλιό σου! Φυσικά και θέλω τις συμβουλές σου, τις περιμένω πως και πως!! Σου στέλνω και Mail. Συγνώμη για την πολύμηνη καθυστέρηση!

      Διαγραφή