3/11/17

Pops με φέτες πράσινου μήλου βουτηγμένες σε σοκολάτα! | Green apple chocolate pops!

Έχω περίπου μια εβδομάδα που αγόρασα μήλα. Κόκκινα, κίτρινα, πράσινα... 
Τα στόλισα στη φρουτιέρα μου και έδειχναν τέλεια! Μέρα με τη μέρα μειώνονταν αφού ο μικρός μου τα λατρεύει! Μέχρι που έμειναν 2 πράσινα μόνο. Αυτά δεν τα ήθελε με τίποτε! Τα είχα λοιπόν και τα κοίταζα αφού εγώ δεν αγαπώ τα μήλα ιδιαίτερα. Αν συνέχιζα όμως να τα κοιτώ θα τα έβλεπα σύντομα να γίνονται η κατοικία συμπαθέστατων κατά τα άλλα σκουληκιών.

Χθες το μεσημέρι λοιπόν μετά τη δουλειά πήρα δραστικές αποφάσεις! Αποφάσισα να τα βουτήξω στη σοκολάτα.

Και κάπως έτσι προέκυψαν τα Apple pops μας!

Τα υλικά που χρειαζόμαστε:
Πράσινα μήλα | Λιωμένη κουβερτούρα | Καλαμάκια για γλειφιτζούρια | Καρύδια τριμμένα | Sprinkles

Η διαδικασία έχει πέντε πολύ πολύ απλά βήματα. 
  • Πλένω καλά τα μήλα
  • Κόβω σε φετούλες πάχους 1cm.
  • Βάζω στο κάτω μέρος τα καλαμάκι.
  • Βουτάω σε λιωμένη και κρύα σοκολάτα
  • Πασπαλίζω με τριμμένο καρύδι και λίγα sprinkles
Έτοιμα! Πείτε μου πιο παιδάκι θα αντισταθεί τώρα σε αυτό το λαχταριστό και υγιεινό pop!
Ιδανικό για παιδιά που δεν τρώνε εύκολα φρούτα.

Σας φιλώ


3 σχόλια:

  1. Και έχω τόσα μήλα που πραγματικά θα το κάνω αύριο! Πολύ έξυπνο και εύκολο! Thanks!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια ιδέα!! Πάντως εγώ και όλα στην σοκολάτα να τα βουτήξω, δύσκολο να πείσω την μικρή μου να φάει ξινόμηλο!!! Αλλά δεν πειράζει θα τα φάω εγώ χα χα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλα τι τελειο κολπάκι! ειδικα για τα πράσινα μήλα, που παντα τα πιτσιρίκια μου τα βρίσκουν ξινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή